Як набрати багато переглядів у Reels
Функція Reels в Instagram повністю витіснила формат IGTV і стала справжнім трендом. У SMM давно не було настолько ефективного інструменту для просування. І поки ця функція досить нова, досягти крутих результатів можна набагато швидше. З моменту запуску Reels Instagram Україна, він став дуже затребуваним форматом. Його активно використовують облікові записи абсолютно різних напрямків. Ми розкажемо, як набрати багато переглядів у Reels і цим підвищити популярність Вашого аккаунта.
Що таке рекомендації в Інстаграм
Що таке Reels в Інстаграм, рекомендації і як вони працюють? Це розділ коротких відео, які пропонуються автоматично, ґрунтуючись на інтересах і перевагах користувача. Алгоритм видачі роликів, схожий з алгоритмами Тік-Ток. У розділ рекомендацій можна потрапити через пошук і нажати на будь-яке відео з позначкою Reels. Якщо ваш ролик потрапляє в рекомендації, це збільшує перегляди Reels на десятки разів за раховані години, що є основною метою створення якісного та трендового контенту в новому форматі.
Чому Рілс не набирає перегляди
Що впливає на просування Reels? Звичайно, в першу чергу це якість контенту. Роліки, зняті в поганій якость, або якщо містять чужий контент, ніколи не наберуть достатньо переглядів. Перезалиті відео з Тік-Ток — не самий вдалий варіант. Регулярність викладання Reels теж має значення, але це не означає, що кількість важливіша за якість. Є один момент, який багато хто забуває — використання хештегів. Без них відео просто не знайде свого глядача. Відсутність основної тематики роликів або занадто різка зміна теми також негативно впливає на ранжування. Один із ключових факторів, що впливає на просування Reels в Instagram — смислове наповнення роликів, відповідність їх основному контенту каналу, цінність і користь для глядачів.
Часте питання по темі — як перевірити перегляди Reels? Зробити це можна у вкладці «Статистика». Вона доступна для всіх бізнес-акаунтів.
Reels – алгоритми і принцип роботиРозберемося з принципом, як Reels набирають перегляди.
Алгоритми Інстаграм активніше просувають відео, які виявилися корисними та викликають інтерес авдиторії.
На ранжування впливає: скільки часу глядачі дивляться відео і чи переглядають ролик до кінця. Щоб утримати увагу глядача, потрібно вже з першою секундою його захопити. Зробити це можна різними способами — естетичним візуалом, контентом, що викликає емоційний відклик, корисністю передбачуваної інформації чи інтригою, що саме буде в кінці.
Алгоритми Reels в Інстаграм відзначають будь-яку активність глядачів: коментарі, перехід в аккаунт, скільки разів людина дивилася відео. Можна з аудиторією поділитися своїми думками, обговорити цікаві теми. І не забувайте відповідати на коментарі.
Трендова музика і сценарій теж позитивно впливають на ранжування Reels в Інстаграм. Такі ролики з більшою ймовірністю попадуть в рекомендації і наберуть більше переглядів. Але такі тренди змінюються дуже часто і важливо не забувати про якість контенту і про те, наскільки добре співвідносяться ті чи інші тренди з Вашою загальною спрямованістю облікового запису.
Як потрапити у рекомендації Instagram Reels: чек-лист
Нижче ми наводимо основні поради щодо того, як збільшити перегляд Reels і варіанти попадання у рекомендації.
Відкритий профіль
Щоб збільшити перегляди Reels в Інстаграм, необхідно мати відкритий профіль. У закритому профілі ролик доступний тільки для Ваших підписників, а Reels з відкритого профілю має всі шанси потрапити в рекомендації.
Анонс у стрічці та історіях
Освічуйте новий ролик в історіях і в стрічці, так як про нього дізнаються більше людей і Ви привернете більше уваги, покращите перегляди в Reels.
Цікава обкладинка
Обкладинка повинна викликати бажання у аудиторії переглянути ролик, обирайте самий яскравий момент, додайте текст, передаючи основний посил відео.
Хэштеги
Не забувайте показувати хэштеги, виберіть кілька найбільш відповідних і загальних. Не використовуйте занадто рідкі хэштеги, з ними потрапити в рекомендації Reels Instagram буде набагато складніше.
Вибір музики
На Reels Instagram просування значно впливає правильний підбір музики та аудіо. Інстаграм активніше просуває Reels, в яких використовуються трендові звуки і треки з бібліотеки самої площадки.
Важливо не просто намагатися потрапити у тренди, але і проводити аналіз статистики Reels. Намагайтесь відслідкувати, що викликало інтерес Вашої аудиторії, а що не зайшло. Так Ви можете залучити і утримати цільову аудиторію не потрапляючи в рекомендації. Знаючи про можливості Reels Instagram, як користуватися цим інструментом, можна ефективно і за короткий час значно підвищити популярність свого облікового запису, розвинути бізнес або особистий бренд.