Як оцінити ефективність SEO- просування

Оцінка ефективності SEO – важливий параметр, що дозволяє зрозуміти доцільність інвестицій. Розуміння ефективності SEO- просування дає можливість не лише оцінити, наскільки вдало була побудована первинна стратегія. На основі отриманих даних можна збудувати подальші кроки в цій діяльності.
SEO- оптимізація: що слід знати для аналізу
Оцінка ефективності SEO- просування базується на наступних кроках:
- розуміння сезонних піків і спадів;
- налаштування усіх сервісів, що відповідають за веб-аналітику;
- аналіз SEO- трафіку з точки зору KPI;
- увага не на загальних значеннях, а на тенденціях;
- оцінити просування сайту з точки зору конверсії;
- ведення аналізу по окремих напрямах.
Як аналізувати ефективність SEO: інструкція
Оцінка SEO- оптимізації може проводитися наступними способами:
- Співвідношення вкладу в SEO відносно контекстної реклами. Щоб зрозуміти, яка область буде вигідніша для інвестування, треба порахувати загальну кількість конверсій. Але слід пам’ятати, що SEO- просування є інвестицією з оглядкою на довгострокову перспективу. Налаштування контексту ж працюватиме, тільки при фінансових вливаннях.
- Оцінка інвестицій в SEO відносно доходу, який прогнозується. Оптимізатор повинен оцінити потенціал сайту і спрогнозувати потенційні показники. Доходність буде оцінена по кількості запитів, представлених у веб-аналітикі.
- Порівняння вкладу в SEO і PR. Дозволяє з’ясувати ті або інші показники зростання трафіку.
- Оцінюється по співвідношенню брендованого і не брендованого трафіку, а також прямих заходів.
Що ще треба враховувати при оцінці результативності SEO- просування
Для розуміння результатів SEO- просування важливо також враховувати наступні показники:
- Наявність “ліда” для сайту. “Лідом” можуть вважатися будь-які дії з боку відвідувачів, що потенційно ведуть до замовлення. Відвідування конкретних сторінок, підписка на розсилку, скачування прайс-листа і інше. Характер дій безпосередньо залежить від типу товару, що реалізується.
- Сезонні показники попиту. Зростання трафіку в певні місяці залежить від типу товару, що реалізується. Якщо показники почали рости у зв’язку з просуванням, то оптимізація все робить правильно.
- Співвідношення попиту з трафіком. Підвищення трафіку сайту не завжди означає підвищення попиту. Проте, аналіз цих двох показників в зв’язці допоможе зрозуміти виграшну стратегії.
Як вибрати SEO- оптимізатора і поліпшити його роботу
Як перевірити ефективність SEO так, щоб стало зрозуміло, які дії робити далі? Аудит такого характеру слід довіряти справжнім професіоналам. Ідеальним варіантом буде веб-студія WonderWeb. Ви регулярно отримуватимете потрібну інформацію про ведення справ. Фахівець максимально детально вивчить ваші пропозиції на ринку і оперативно реагуватиме на побажання і зауваження.