Wonder Web
leave
a request
menu
UA EN RU
blog / Marketing

Як оцінити ефективність SEO- просування

Оцінка ефективності SEO – важливий параметр, що дозволяє зрозуміти доцільність інвестицій. Розуміння ефективності SEO- просування дає можливість не лише оцінити, наскільки вдало була побудована первинна стратегія. На основі отриманих даних можна збудувати подальші кроки в цій діяльності.

SEO- оптимізація: що слід знати для аналізу

Оцінка ефективності SEO- просування базується на наступних кроках:

  • розуміння сезонних піків і спадів;
  • налаштування усіх сервісів, що відповідають за веб-аналітику;
  • аналіз SEO- трафіку з точки зору KPI;
  • увага не на загальних значеннях, а на тенденціях;
  • оцінити просування сайту з точки зору конверсії;
  • ведення аналізу по окремих напрямах.

Як аналізувати ефективність SEO: інструкція

Оцінка SEO- оптимізації може проводитися наступними способами:

  1. Співвідношення вкладу в SEO відносно контекстної реклами. Щоб зрозуміти, яка область буде вигідніша для інвестування, треба порахувати загальну кількість конверсій. Але слід пам’ятати, що SEO- просування є інвестицією з оглядкою на довгострокову перспективу. Налаштування контексту ж працюватиме, тільки при фінансових вливаннях.
  2. Оцінка інвестицій в SEO відносно доходу, який прогнозується. Оптимізатор повинен оцінити потенціал сайту і спрогнозувати потенційні показники. Доходність буде оцінена по кількості запитів, представлених у веб-аналітикі.
  3. Порівняння вкладу в SEO і PR. Дозволяє з’ясувати ті або інші показники зростання трафіку.
  4. Оцінюється по співвідношенню брендованого і не брендованого трафіку, а також прямих заходів.

 

Що ще треба враховувати при оцінці результативності SEO- просування

 

Для розуміння результатів SEO- просування важливо також враховувати наступні показники:

 

  • Наявність “ліда” для сайту. “Лідом” можуть вважатися будь-які дії з боку відвідувачів, що потенційно ведуть до замовлення. Відвідування конкретних сторінок, підписка на розсилку, скачування прайс-листа і інше. Характер дій безпосередньо залежить від типу товару, що реалізується.
  • Сезонні показники попиту. Зростання трафіку в певні місяці залежить від типу товару, що реалізується. Якщо показники почали рости у зв’язку з просуванням, то оптимізація все робить правильно.
  • Співвідношення попиту з трафіком. Підвищення трафіку сайту не завжди означає підвищення попиту. Проте, аналіз цих двох показників в зв’язці допоможе зрозуміти виграшну стратегії.

 

Як вибрати SEO- оптимізатора і поліпшити його роботу

 

Як перевірити ефективність SEO так, щоб стало зрозуміло, які дії робити далі? Аудит такого характеру слід довіряти справжнім професіоналам. Ідеальним варіантом буде веб-студія WonderWeb. Ви регулярно отримуватимете потрібну інформацію про ведення справ. Фахівець максимально детально вивчить ваші пропозиції на ринку і оперативно реагуватиме на побажання і зауваження.

Author Innocentiy Luzhnov

Creative content manager, “WonderWeb”

like?
Do you have a project?

let's discuss it, think it over and do it!